مو های فشن
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN
دو شنبه 18 دی 1391برچسب:, :: 21:25 ::  نويسنده : alejandro calvo       
همه ی پسر ها دوست دارند که دیده شوند. در اصل پسر ها می خواهند که دیگران به آن ها توجه کنند و همیشه از آن ها تعریف کرده و از خوبی هایشان بگویند. شاید اولین چیزی که به ذهن یک پسر میرسد، مو هایش باشد که در معرض دید همه قرار میگیرد . البته باید بگم که بیشتر پسر ها برای فشن کردن موهایشان دلیلی ندارند. همون طور که از قدیم گفتن (( خواهی نشوی رسوا ، همرنگ جماعت شو )).


حالا خودم رو ممثال میزنم. من یک مدل مو به عنوان تنها مدل مو ندارم. بلکه بسته به شرایط مو هام رو درست میکنم. مثلا برای عروسی فشن سیخ روبه بالا. برای مهمانی خونه ای که میدونم خیلی به آدم توجه میکنند فشن خسته. برای مسجد و بسیج اتو کشیده صاف رو به پایین. اما برای بازار رفتن فقط یک دست میندازم توی مو هام و موهامو به هم میریزم. این طوری دوستام میگن دمت گرم . چه مدلی زدی موهاتو. 

crazyhair3 مدل موی تاج خروس ۲۰۱۱ +عکس

در کل میخوام بگم که بیشتر پسر ها به نیت بدی موهاشونو فشن نمیکنن. اصلا به نظر من همین توجه بیش از حد ما باعث میشه که پسر های ما این بلا ها رو سر موهاشون در بیارن. اما واقعیت دنیای پسر ها اینه که همشون میخوان یه طور هایی تک باشند و رقیبی نداشته باشند. من میتونم به اطمینان بگم تمام پسر ها آرزو دارند که دختر ها منتشونو بکشن، اما دختر ها خیلی زرنگ تر از این حرف ها هشتند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 237
بازدید کل : 18960
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->